Чому не Еванс? / Why Didn’t They Ask Evans?
Жанр “британського сільського детективу” не новий, але додає інтриги, що це не перша екранізація однойменного твору Agatha Christie, опублікованого в 1930-х. Гарно зняте кіно: справжні пейзажі Уельсу, красиві актори, продуманий до деталей побут британської глибинки — можна отримувати навіть просто естетичне задоволення від перегляду. Відповідну атмосферу гарантовано. Загадковість і таємничість теж на рівні — сюжет затягує і хочеться бачити продовження.
Макіяж Lucy Boynton додає її персонажу суб’єктивно років десять. Після перегляду The Politician (2019-2020) та The Pale Blue Eye (2022) складається враження, що “вередлива і зверхня молода панянка” це саме той типаж, який вдається їй зображувати найкраще.
Перше враження виявилось правильним: якісний детектив, заплутаний і красиво знятий. Без нічого зайвого чи недоречного. Тримає в напрузі практично до фіналу. Під час перегляду мають значення не лише репліки головних героїв, але і їх жести, міміка та погляди — тому для сприйняття і розуміння краще не відволікатись.
Відповідь на вічне питання “Хто вбивця?” не вгадав і третій епізод продивлявся повторно щоб нагадати імена тих, хто там кому двоюрідний кузен по лінії матері з боку її зведеного брата. В акторському складі порадувала поява Hugh Laurie (а не лише режисерська робота), Alistair Petrie (добре відомий по “Sherlock: The Sign of Three” 2014) та Maeve Dermody (зіграла головну роль у бюджетному але не найгіршому екшені “Black Water” 2007).